Կոմիտաս

Կոմպոզիտոր, երաժշտագետ, երգիչ, բանահավաք, վարդապետ

Վրթանես Ախիկյան

Գեղանկարիչ

Լևոն Մելիքսեթ-Բեկ

Պատմաբան, բանասեր, մատենագետ, հնագետ

Հայկազ Երանոսյան

Թատերագետ, արվեստաբան

Արամ Իսաբեկյան

Գեղանկարիչ

Կարո Կիրակոսյան

Պարուսույց, պրոդյուսեր

Մոկո Խաչատրյան

Գեղանկարչուհի, աբստրակցիոնիստ

Արմեն Պետրոսյան

Դերասան, պրոդյուսեր

Արմեն Սարգսյան

Պրոդյուսեր, հաղորդավար

Հարություն Մինասյան

Մարզական մեկնաբան

 

 

 

 

ԱՇՈՏ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

Լեզվաբան, փիլիսոփա

23 սեպտեմբեր, 1954 - 10 փետրվար, 2021

Ծնվել է Երևանում: Եղել է լեզվաբան Սերգեյ Աբրահամյանի որդին: 1961-71թթ սովորել է Երևանի թիվ 118 միջնակարգ դպրոցում, 1971-76թթ՝ Երևանի պետական համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետի հայոց լեզվի և գրականության բաժնում: 1977-80թթ ուսումը շարունակել է ՀՀ ԳԱԱ Հ.Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտի ասպիրանտուրայում։ 1976-77թթ աշխատել է Երևանի Վ.Բրյուսովի անվան օտար լեզուների պետական մանկավարժական ինստիտուտում, 1977-78թթ՝ Հայաստանի գրքասերների ընկերությունում, 1981-95թթ՝ Լեզվի ինստիտուտի ընդհանուր լեզվաբանության բաժնում, 1991-2021թթ՝ ԵՊՀ ընդհանուր լեզվաբանության ամբիոնում, 2000-04թթ՝ Երևանի Վ.Բրյուսովի անվան լեզվաբանական համալսարանի ընդհանուր լեզվաբանության ամբիոնում: Տիրապետել է հայերեն (նաև դասական՝ գրաբար), ռուսերեն, անգլերեն, գերմաներեն լեզուներին: Դասավանդել է «Ընդհանուր լեզվաբանություն», «Լեզվաբանության հիմունքներ», «Լեզվաբանական տիպաբանություն», «Նշանագիտություն», «Լեզվանշանագիտություն», «Լեզվաբանական ուսմունքների պատմություն» գիտակարգերը: Նրա գիտական «ընդունելի» ոճով գրված միակ աշխատությունը նրա թեկնածուական ատենախոսությունն է՝ «Արսեն Այտընյանի լեզվաբանական հայացքները»։ Այս գրքով բացահայտել է աշխարհաբարի քննական քերականության խոշոր տեսաբանի լեզվաբանական հայեցակարգը, որի՝ մինչև իսկ զուտ հայերենին վերաբերող դրույթները վեր են հանված ընդհանուր լեզվաբանության չափանիշներով: Աշխատության ավարտից հետո սկսվել է նրա գործունեության երկրորդ շրջանը, որը նրա գործունեության մեջ գիտական ու փիլիսոփայական մտքի ճախրի փուլն էր: Եղել է Ընդհանուր լեզվաբանության մեջ աթայանական դպրոցի հետևորդն ու նրա ուսմունքի ստեղծագործաբար յուրացնողը: Անդրադարձել է լեզվի ստորակարգային բոլոր մակարդակներին՝ հնչյունից մինչև տեքստային տարածությունը բաղադրող միավորները վեր հանելով հատկապես նշանագիտական բեկումներով և տրամախոսական (դիալեկտիկական) հակադրամիասնության անօրինակ գնահատումներով: Բացի լեզվափիլիսոփայական և նշանագիտական հետազոտություններից՝ նաև մաթեմատիկայի դպրոցական դասագրքերի համահեղինակ է եղել: Մաթեմատիկոսների հրավերով դասախոսությունների շարք է կարդացել մաթեմատիկայի վերաբերյալ: Մահացել է Երևանում: