Սուքիաս Սոմալյան

Բանասեր, բառարանագիր, թարգմանիչ

Արշակ Մադոյան

Գրող, պատմաբան

Արբակ Մխիթարյան

Պատմաբան, արվեստաբան, հնագետ

Գևորգ Վիրապյան

Թարգմանիչ

Պարույր Սևակ

Բանաստեղծ, գրականագետ, թարգմանիչ

Դորա Սաքայան

Հայագետ, թարգմանիչ

Սվետլանա Կոլոսարյան

Օպերային երգչուհի

Ռոմիկ Սարդարյան

Բանաստեղծ

Սամվել Կոսյան

Բանաստեղծ, դրամատուրգ

Գայանե Մկրտչյան

Դերասանուհի

Արամո

Դերասան, երգիչ

Հրաչյա Սարիբեկյան

Արձակագիր, գրականագետ

Դիանա Ավետիսյան

Հաղորդավար

Քաջիկ Գրիգորյան

Կոմպոզիտոր, կլառնետահար

 

 

 

 

ՄԻՀՐԴԱՏ ԱՄՐԻԿՅԱՆ

Դերասան, գրող

1 մայիս, 1843 - 5 փետրվար, 1879

Հովհաննես Ամերիկյան

Ծնվել է Ախալցխայի Ծինուբան գյուղում: Սովորել է տեղի ծխական դպրոցում, 1853-58թթ` Թիֆլիսի Ներսիսյան դպրոցում: Եղել է Ներսիսյան դպրոցի աշակերտական ներկայացումների կազմակերպիչներից: 1860թ. Ա.Վանանդեցու «Միհրդատ» ողբերգության գլխավոր դերը հաջողությամբ կատարելու համար, ստացել է «Միհրդատ» անունը: 1863թ-ից աշխատել է Պերճ Պռոշյանի, 1864թ-ից` Գևորգ Չմշկյանի թատերախմբերում: Եղել է արևելահայ պրոֆեսիոնալ թատրոնի հիմնադիրներից, Գ.Սունդուկյանի կերպարների առաջին և լավագույն մարմնավորողներից: Խաղացած ներկայացումներից են` Գ.Սունդուկյանի «Խաթաբալա» (Զամբախով), «էլի մեկ զոհ» (Սարգիս), «Պեպո» (Զիմզիմով), «Օսկան Պետրովիչը էն կինքումը» (Մեծ սատանա), Շիլլերի «Ավազակներ» (Ֆրանց Մոոր), Ն.Փուղինյանի «Դալալ Ղաղո» (Կիվկիվ), Ս.Տեր-Գրիգորյանի «Էս էլ քի մոցիքլութին» (Կարապետ), «Նինոյին շնվիլը» (Գասպար) և այլն: Եղել է նաև թատերական քննադատ, երգիծաբան, հրապարակախոս: Հետևել է Վ.Բելինսկու գեղագիտական սկըզբունքներին: Եղել է «Մշակ» թերթի առաջին աշխատակիցներից: 1872-73թթ ղեկավարել է երգիծանքի բաժինը «Չաքուճ» ստորագրությամբ, տպագրել է ֆելիետոնների շարք: Գրել է ոտանավորներ, կատարել թարգմանություններ: Հյուրախաղերով հանդես է եկել Ախալցխայում, Գորիսում, Քութայիսում, Գանձակում, Շուշիում, Ալեքսանդրապոլում, Երևանում: 1874-77թթ գործել է Կ.Պոլսում, բեմադրել է Շիլլերի «Ավազակներ», Գ.Սունդուկյանի «Պեպո» և այլ ներկայացումներ: Նյութական ծանր վիճակի պատճառով վերադարձել է Թիֆլիս, ուր հիվանդացել և ինքնասպան է եղել:

ԲԱԺԻՆՆԵՐ


ՄԱՍՆԱԿՑԻՐ ՔԱՍԹԻՆԳԻ


Նկարահանման փորձ
Կցել նկար